środa, 16 kwietnia 2014

info

wiem, że długo czekacie na rozdział, ja też długo czekam. gdybym miała co tłumaczyć to bym tłumaczyła. szukałam i do czegoś doszłam i gdy już myślałam, że afa wróciło okazało się, że nie. jedyny mój sukces związany z tym tłumaczeniem, że maya odpisała mi na poczcie, wow. jestem z siebie dumna. ale wow to nie był rozdział. napisałam do niej na jbff tak, ze rozmowa została przeniesiona na pocztę. TROCHĘ pisałyśmy i maya obiecała, że wyśle mi rozdziały, ale nie sądzę, że to się stanie, ale i dont cnow.

WIEM, ŻE DUŻO OSÓB PRZESTAJE TO CZYTAĆ BO TRZEBA DŁUGO CZEKAĆ, A TO JEST WKURZAJĄCE, ALE PRZYSIĘGAM WAM. TO JEST NAJLEPSZE FF JAKIE CZYTAŁAM, A JESTEM WYBREDNA.

JEŚLI CHCECIE COŚ WIEDZIEĆ CO BĘDZIE W NASTĘPNYCH ROZDZIAŁACH ZAPRASZAM NA ASKA, NIE GRYZĘ


rollerconster aka ontariohuge

1 komentarz:

  1. Długo czekałam i dalej będę czekać bo warto bo strasznie spodobało mi się to ff od 1 rozdziału :) czekam wytrwale na rodział @Yo_Nigga__ ;)

    OdpowiedzUsuń